Értékesítési tréning - Értékesítési ismeretek és módszerek
Mi az értékesítői munka két MIÉRT-je:
- Miért sikerült eladnom?
- Miért nem tudtam eladni?
és az ezekhez tartozó kiegészítő kérdések:
- MENNYIT NEM tudtam eladni?
- Hol lehet javulni?
Az értékesítési tréning célja:
- reális értékesítési célok kitűzése;
- megnyerni ügyfelek bizalmát;
- kifogások kezelése anélkül, hogy annak tréningszaga legyen;
- olyan tudás szerzése, mely természetessé , könnyeddé, magabiztossá teszi az eladót
FONTOS:
Ne érezze ügyfelünk, hogy agymosás alá akarjuk vetni olyan tréningen elsajátított technikákkal, melyekről érződik, hogy mesterkéltek és a legtöbb esetben kivédhetők…
Kapcsolódó képzések
Tematika
I. Modul - Célkitűzés
Ha irreális célokat tűzöl magad elé, gyakran kapsz visszautasítást, így elvesztheted értékesítési motivációdat. Ha csak küldöd az ajánlatokat, és vársz a visszajelzésre, attól még nem lesz több pénz a bukszádban. Ha nem tudsz megfelelően reagálni egy panaszra, akkor azzal ügyfelet, üzletet és pénzt veszítesz.
- reális értékesítési célok kitűzéssé
- kapcsolati tőke építés
II. Modul - Kommunikáció
- empatikus kommunikáció;
- az emberi kapcsolattartás alapjainak átbeszélése, embertípusok a kommunikációban, hol hibázunk, miből kell visszavenni, miben vagyunk jók, résztvevők személyreszabott kiértékelése;
- fogások, melyek segítségével könnyedén és magabiztosan megnyerheti ügyfele bizalmát;
- érdeklődő hallgatás, nem megjátszott figyelem, odafigyelés, "belső jegyzetelés";
- visszakérdezni, a megérteni akarás jelzése végett;
- magunk megértetése a hallgató ritmusában;
Ügyféltípusok
- 1.rész: Ismerd fel őket!
- 2.rész: Így adj el nekik!
Testbeszéd:
- miről árulkodnak a mozdulataid? És az ügyfélé?
- trükkök, tippek, technikák
III. Modul - A kifogások kezelése
A modul céljai:
- tisztában kell lennünk azzal, mi áll annak hátterében, hogy elutasítást kapunk az ügyféltől;
- megismerjük azokat a motivációkat, melyek a különböző típusú embereket mozgatják;
- profi módon kezeljük az ügyfeleink reklamációit és panaszait és megtanulunk belőlük újabb üzletet kovácsolni;
- a vevő kifogások okozta "párviadalok” kivédése
- a magyarázkodás megelőzése
- az ügyfél várható kifogásainak említése és megválaszolása
- a kezdeményezés, a kommunikáció irányítása az ügyfél tudta nélkül
- az ügyfél igazának szerepe
Mit tegyünk az olyan kifogásoknál, mint:
- túl drága
- a vevőnek még valakit meg kell kérdeznie
- már rossz tapasztalatai vannak ezen a területen (reklamáció)
- a termékre vonatkozó kifogások
- még át akarja gondolni
- hogyan tegyünk egy kifogást az "utolsó kifogássá"?
IV. Modul - A lezárás technikái
Mikor zárjuk le a beszélgetést, hogyan zárjuk le, hogyan ismerem fel, hogy a vevő már hajlandó megvenni? Az eladó mindennapjaiban e kérdések állandóan napirenden vannak. Szinte mindig éppen az üzlet megkötése előtt jut eszébe a vevőnek valami, amire az eladó nem számított. Az alábbi helyzetek, mint pl:
- "ezt még meg kell gondolnom"
- "még felhívom Önt"
- "még valakit meg kell kérdeznem"
- a vevő nemet mond
olyan helyzetek, amelyekben eldől hogy mennyire jó az eladó valójában.
Modulok között szituációs gyakorlatokkal, példákkal dolgoznk az előadóink.
Jelentkezés
Képzéseink 3-6 havonta ismétlődnek. Amennyiben nem talál Önnek megfelelő időpontot, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
Tanfolyam jelentkezés lemondásának következményei
A képzés lemondását a tanfolyam megkezdése előtti 5. munkanapig tudjuk elfogadni.
Amennyiben 5. és 2. munkanap között mondja le, a képzési díj 50%-át köteles befizetni.
A 2. munkanapon belül történő lemondás esetén a teljes tanfolyam díj az Euzert Kft.-t illeti meg,
de Ön illetve kollégája egy későbbi időponton a tanfolyamot még elvégezheti.
A tanfolyam kezdete után történő lemondás esetén csak rendkívüli esetben (betegség...)
tudunk új időpontot felajánlani.
Bővebben a részvételi feltételekről, kérjük kattintson ide.
Ezen képzésünk szabad szolgáltatásként folytatott ÁFÁ-s képzés.
A képzés helye:
cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36. - Vidéki képzések estetén: Helyi konferenciatermekJelentkezés és felvilágosítás:
fax: (1) 445 0152
cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36/A.
e-mail: info@euzert.hu