Felnőttképzések

Budapesten, In-house, Online

20+ év gyakorlat

50+ oktató

70+ képzés

Ügyfélkezelési tréning

Rövid leírás

A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársainak is a hasznára válhat.

A képzés célja

A legtöbb vállalkozás, vállalat az ügyfélszolgálati munkatársakon keresztül érintkezik az ügyfelekkel. Nem mindegy, hogy ez a találkozás milyen. Hiába első osztályú a termék, a szolgáltatás, ha az ügyfélszolgálati munkatárs nem megfelelő, oda a cég jó hírneve. Hiszen nemcsak információt, segítségnyújtást, panaszkezelést várnak el az ügyfelek, hanem odafigyelő, megértő, segítőkész, azaz professzionális bánásmódot, professzionális kommunikációt. Ugyanakkor nem könnyű ezt megadni, hiszen az ügyfélszolgálati munkatársak a „frontvonalban” vannak, sokszor van próbára téve a türelmük, elfogadásuk, problémamegoldó képességük. Ehhez a kapu-szerephez kíván segítséget nyújtani a képzés, fejlesztve a munkatársak professzionális kommunikációs eszköztárát, és egyéni feszültség-feldolgozó képességeit.

Kinek ajánljuk?

A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársainak is a hasznára válhat.

Képzési információk

Képzés hossza: 2 nap
Képzéssel megszerezhető dokumentum: Részvételi igazolás

Tematika

  • Munkánk kihívásai. A nehéz ügyfél.
  • Kommunikációs stílusom – kérdőív
  • Az én-állapot – modell bemutatása, jelentősége az ügyfelekkel történő kommunikáció során
  • TA – teszt
  • Az aktív figyelem gyakorlása
  • A sztereotípia fogalma, kialakulása, veszélyei
  • Konfliktuskezelési kérdőív, konfliktuskezelési módszerek
  • Ügyféltípusok és kezelésük
  • Munkahelyi nehéz helyzetek feldolgozása
  • Egyénileg akcióterv kidolgozása (erősségeim, gyengeségeim, fejlesztendő területeim)

Oktatók

Dr. Füzesi Györgyi

1986 és 1995 között egyetemi tanársegéd a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen, ahol szociológiát és pszichológiát oktatott valamint kommunikációs és önismereti tréningeket tartott.
1995-től a Külkereskedelmi Főiskolán és a Kodolányi János Főiskolán óraadóként szociológia, pszichológia és kommunikáció tárgyakat oktat és kommunikációs tréningeket tart.
1995-től Pszichológus tréner. Kommunikációs-, önismereti-, személyiségfejlesztő-, önszervezési-, csapatépítő – tréningeket tart és egyéni pszichológiai tanácsadással is foglalkozik saját cégén belül.
2003-tól a Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központ óraadó trénere.

1995 óta az általa tartott inhouse és nyílt tréningeken már több 100 résztvevő volt számos cégtől.
Nevéhez fűződik egy pszichológiai társasjáték elkészítése is.
Az Euzert Kft. trénerképzésének programjának összeállításában jelentős szerepet vállalt.

Kapcsolódó képzések

Coach szemléletű vezetőképző tréning

Kis- és középvállalkozások, nagyobb cégek vezetőinek, ill. leendő vezetőinek egyaránt ajánljuk a képzést. Vezetőnek lenni nem könnyű dolog. Szükség va...

Kezdőnap: szeptember 27. péntek

Prezentációs technikák tréning

A prezentációk általában nem elszigetelt üzleti események, hanem egy tárgyalás, értekezlet, megbeszélés, gyűlés részeként kerülnek bemutatásra. A prez...

Stressz és kiégés elleni tréning

Olyan kis- és középvállalkozások, nagyobb cégek munkatársainak ajánljuk a tréninget, ahol a munka jellege, a munkakörülmények, vagy a munkahelyi légkö...

Jelentkezés

Egyéni időpontot, kedvezményt vagy helyszínt szeretne?
Kérje egyedi árajánlatunkat!

Egyedi árajánlat kérése

Kedvezmények

2. főre +5%, 3. főre +10%, 4. főre +13% kedvezményt adunk.

Négy fő fölött kérje egyéni ajánlatunkat!

Az euroban megadott képzések és TÜV vizsga díjak, forintban, napi középárfolyamon is fizethetőek.

Facebook