Hívjon minket: +36 70 617 7226
H-P: 09:00 - 16:30
 

Ügyfélkezelési tréning

A képzés célja:

A legtöbb vállalkozás, vállalat az ügyfélszolgálati munkatársakon keresztül érintkezik az ügyfelekkel. Nem mindegy, hogy ez a találkozás milyen. Hiába első osztályú a termék, a szolgáltatás, ha az ügyfélszolgálati munkatárs nem megfelelő, oda a cég jó hírneve. Hiszen nemcsak információt, segítségnyújtást, panaszkezelést várnak el az ügyfelek, hanem odafigyelő, megértő, segítőkész, azaz professzionális bánásmódot, professzionális kommunikációt. Ugyanakkor nem könnyű ezt megadni, hiszen az ügyfélszolgálati munkatársak a „frontvonalban” vannak, sokszor van próbára téve a türelmük, elfogadásuk, problémamegoldó képességük. Ehhez a kapu-szerephez kíván segítséget nyújtani a képzés, fejlesztve a munkatársak professzionális kommunikációs eszköztárát, és egyéni feszültség-feldolgozó képességeit.

Kiknek ajánljuk?

A képzést a közigazgatásban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaknak ajánljuk, de bármilyen kis-, közép- és nagyvállalat ügyfélszolgálati munkatársainak is a hasznára válhat.

Kapcsolódó képzések

Tematika

  • Munkánk kihívásai. A nehéz ügyfél.
  • Kommunikációs stílusom –kérdőív
  • Az én-állapot - modell bemutatása, jelentősége az ügyfelekkel történő kommunikáció során
  • TA –teszt
  • Az aktív figyelem gyakorlása
  • A sztereotípia fogalma, kialakulása, veszélyei
  • Konfliktuskezelési kérdőív, konfliktuskezelési módszerek
  • Ügyféltípusok és kezelésük
  • Munkahelyi nehéz helyzetek feldolgozása
  • Egyénileg akcióterv kidolgozása (erősségeim, gyengeségeim, fejlesztendő területeim)

Tréner

Dr. Füzesi Györgyi

1986 és 1995 között egyetemi tanársegéd a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetemen, ahol szociológiát és pszichológiát oktatott valamint kommunikációs és önismereti tréningeket tartott.
1995-től a Külkereskedelmi Főiskolán és a Kodolányi János Főiskolán óraadóként szociológia, pszichológia és kommunikáció tárgyakat oktat és kommunikációs tréningeket tart.
1995-től Pszichológus tréner. Kommunikációs-, önismereti-, személyiségfejlesztő-, önszervezési-, csapatépítő - tréningeket tart és egyéni pszichológiai tanácsadással is foglalkozik saját cégén belül.
2003-tól a Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központ óraadó trénere.

1995 óta az általa tartott inhouse és nyílt tréningeken már több 100 résztvevő volt számos cégtől.
Nevéhez fűződik egy pszichológiai társasjáték elkészítése is.
Az Euzert Kft. trénerképzésének programjának összeállításában jelentős szerepet vállalt.

Jelentkezés

Ügyfélkezelési tréning

Ideje: 2017.11.20-21.
Ára: 77 .000 Ft + ÁFA (bruttó 97.790 Ft)
Kedvezményes ár október 31-ig: 73.150 Ft + ÁFA

Adja meg a létszámot és kattintson a "Megrendelem" gombra!

Képzéseink 3-6 havonta ismétlődnek. Amennyiben nem talál Önnek megfelelő időpontot, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Tanfolyam jelentkezés lemondásának következményei
A képzés lemondását a tanfolyam megkezdése előtti 5. munkanapig tudjuk elfogadni. Amennyiben 5. és 2. munkanap között mondja le, a képzési díj 50%-át köteles befizetni. A 2. munkanapon belül történő lemondás esetén a teljes tanfolyam díj az Euzert Kft.-t illeti meg, de Ön illetve kollégája egy későbbi időponton a tanfolyamot még elvégezheti. A tanfolyam kezdete után történő lemondás esetén csak rendkívüli esetben (betegség...) tudunk új időpontot felajánlani.
Bővebben a részvételi feltételekről, kérjük kattintson ide.

Ezen képzésünk szabad szolgáltatásként folytatott ÁFÁ-s képzés.


A képzés helye:

cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36. - Vidéki képzések estetén: Helyi konferenciatermek
Érdekel, más időpontban                            Kihelyezett képzés érdekel
Amennyiben kihelyzett képzésről érdeklődik, kérjük az e-mailben adja meg a cég nevét és elérhetőségeit.

Jelentkezés és felvilágosítás:

tel: (1) 413-0904 / (1) 413-0905
fax: (1) 445 0152
cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36/A.
e-mail: info@euzert.hu
A képzés az EUZERT Uniós Továbbképző Kft. szervezésében indul

Képek az előadó termeinkről

Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk

Kapcsolódó képzések