Hívjon minket: +36 70 617 7226
H-P: 09:00 - 16:30
 

Értékesítési tréning - Értékesítési ismeretek és módszerek

Mi az értékesítői munka két MIÉRT-je:

  • Miért sikerült eladnom?
  • Miért nem tudtam eladni?

és az ezekhez tartozó kiegészítő kérdések:

  • MENNYIT NEM tudtam eladni?
  • Hol lehet javulni?

Az értékesítési tréning célja:

  • reális értékesítési célok kitűzése;
  • megnyerni az ügyfelek bizalmát;
  • kifogások kezelése anélkül, hogy annak tréningszaga legyen;
  • olyan tudás szerzése, mely természetessé, könnyeddé, magabiztossá teszi az eladót

FONTOS:

Ne érezze ügyfelünk, hogy agymosás alá akarjuk vetni olyan tréningen elsajátított technikákkal, melyekről érződik, hogy mesterkéltek és a legtöbb esetben kivédhetők…

Kapcsolódó képzések

Rólunk mondták:

„Hasznos, célratörő oktatás. Sok helyzetgyakorlattal, plusz információkkal.” Besenyei Brigitta (Miracoloso Event Kft.)

„Hasznos, a napi munkában segítséget jelentő tippeket kaptunk.” Szollár Ágnes (CPS Company Kft.)

Tematika

I. Modul - Célkitűzés

Ha irreális célokat tűzöl magad elé, gyakran kapsz visszautasítást, így elvesztheted értékesítési motivációdat. Ha csak küldöd az ajánlatokat, és vársz a visszajelzésre, attól még nem lesz több pénz a bukszádban. Ha nem tudsz megfelelően reagálni egy panaszra, akkor azzal ügyfelet, üzletet és pénzt veszítesz.

  • reális értékesítési célok kitűzése
  • kapcsolati tőke építése

II. Modul - Kommunikáció

  • empatikus kommunikáció;
  • az emberi kapcsolattartás alapjainak átbeszélése, embertípusok a kommunikációban, hol hibázunk, miből kell visszavenni, miben vagyunk jók, résztvevők személyre szabott kiértékelése;
  • fogások, melyek segítségével könnyedén és magabiztosan megnyerheti ügyfele bizalmát;
  • érdeklődő hallgatás, nem megjátszott figyelem, odafigyelés, "belső jegyzetelés";
  • visszakérdezni, a megérteni akarás jelzése végett;
  • magunk megértetése a hallgató ritmusában;

Ügyféltípusok

  • 1. rész: Ismerd fel őket!
  • 2. rész: Így adj el nekik!

Testbeszéd:

  • miről árulkodnak a mozdulataid? És az ügyfélé?
  • trükkök, tippek, technikák

III. Modul - A kifogások kezelése

A modul céljai:

  • tisztában kell lennünk azzal, mi áll annak hátterében, hogy elutasítást kapunk az ügyféltől;
  • megismerjük azokat a motivációkat, melyek a különböző típusú embereket mozgatják;
  • profi módon kezeljük az ügyfeleink reklamációit és panaszait és megtanuljunk belőlük újabb üzletet kovácsolni;
  • a vevői kifogások okozta "párviadalok” kivédése
  • a magyarázkodás megelőzése
  • az ügyfél várható kifogásainak említése és megválaszolása
  • a kezdeményezés, a kommunikáció irányítása az ügyfél tudta nélkül
  • az ügyfél igazának szerepe

Mit tegyünk az olyan kifogásoknál, mint:

  • túl drága
  • a vevőnek még valakit meg kell kérdeznie
  • már rossz tapasztalatai vannak ezen a területen (reklamáció)
  • a termékre vonatkozó kifogások
  • még át akarja gondolni
  • hogyan tegyünk egy kifogást az "utolsó kifogássá"?

IV. Modul - A lezárás technikái

Mikor zárjuk le a beszélgetést, hogyan zárjuk le, hogyan ismerem fel, hogy a vevő már hajlandó megvenni? Az eladó mindennapjaiban e kérdések állandóan napirenden vannak. Szinte mindig éppen az üzlet megkötése előtt jut eszébe a vevőnek valami, amire az eladó nem számított. Az alábbi helyzetek, mint pl:

  • "ezt még meg kell gondolnom"
  • "még felhívom Önt"
  • "még valakit meg kell kérdeznem"
  • a vevő nemet mond

olyan helyzetek, amelyekben eldől hogy mennyire jó az eladó valójában.

A modulok között szituációs gyakorlatokkal, példákkal dolgoznak az előadóink.

Előadók:

Gergely János - Diplomás coach és szupervizor

Több, mint 20 éve dolgozik értékesítési területen, és ennyi ideje kísér felnőtteket a fejlődésük útján. Jelenleg egy építőanyagokkal kereskedő üzlethálózat képzési vezetője, ahol közel 2000 munkavállaló fejlődését segíti. Ezt megelőzően egy kereskedelmi üzlethálózat fejlesztője, ügyvezetője, valamint egy magyar multinacionális gyártó és értékesítő vállalat üzletágvezetőjeként dolgozott. Műszaki és sales tapasztalatai mellett a szociális terület is része volt az életének, mivel itt szerezte első diplomáját. Foglalkoztatás vezetőként hátrányos helyzetű emberek képzésében, foglalkoztathatóságuk fejlesztésében vett részt, ahol a speciális kihívásoknak köszönhetően komoly tapasztalati tőkére tett szert a felnőttképzés területén. Fő érdeklődési köre, amelyben tréningeket tart: kommunikáció, prezentáció, tárgyalástechnika, értékesítés, konfliktuskezelés, hatékony befolyásolás és meggyőzés területei.

Coach hitvallása: “Képtelen vagyok bárkinek bármit megtanítani. Csupán elgondolkodtatni tudom az embereket.” /Szókratész/ - "Az én hivatásom, hogy megteremtsem ennek a megfelelő környezetet, azaz inspiráljam a fejlődésre azt, akivel együtt dolgozom. Megláttassam vele azokat a lehetőségeket, amelyeket az akadályok homályosítanak el."

Jelentkezés

Értékesítési tréning

Ideje: 2020.04.09.
Ára: 57 .000 Ft + ÁFA (bruttó 72.390 Ft)
Ideje: 2020.11.27.
Ára: 57 .000 Ft + ÁFA (bruttó 72.390 Ft)

Adja meg a létszámot és kattintson a "Megrendelem" gombra!

Képzéseink 3-6 havonta ismétlődnek. Amennyiben nem talál Önnek megfelelő időpontot, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Tanfolyam jelentkezés lemondásának következményei
A képzés lemondását a tanfolyam megkezdése előtti 5. munkanapig tudjuk elfogadni. Amennyiben 5. és 2. munkanap között mondja le, a képzési díj 50%-át köteles befizetni. A 2. munkanapon belül történő lemondás esetén a teljes tanfolyam díj az Euzert Kft.-t illeti meg, de Ön illetve kollégája egy későbbi időponton a tanfolyamot még elvégezheti. A tanfolyam kezdete után történő lemondás esetén csak rendkívüli esetben (betegség...) tudunk új időpontot felajánlani.
Bővebben a részvételi feltételekről, kérjük kattintson ide.

Ezen képzésünk szabad szolgáltatásként folytatott ÁFÁ-s képzés.


A képzés helye:

cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36. - Vidéki képzések estetén: Helyi konferenciatermek
Érdekel, más időpontban                            Kihelyezett képzés érdekel
Amennyiben kihelyzett képzésről érdeklődik, kérjük az e-mailben adja meg a cég nevét és elérhetőségeit.

Jelentkezés és felvilágosítás:

tel: (1) 413-0904 / (1) 413-0905
fax: (1) 445 0152
cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36/A.
e-mail: info@euzert.hu
A képzés az EUZERT Uniós Továbbképző Kft. szervezésében indul

Képek az előadó termeinkről

Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk