Hívjon minket: +36 70 617 7226
H-P: 09:00 - 16:30
 

Kommunikáció és konfliktuskezelés tréning

A képzés célja:

A kommunikációnk minősége meghatározza kapcsolataink minőségét. A hatékony kommunikáció az emberek közötti jó együttműködés alapfeltétele is egyben. Bármilyen szerepet gyakorolunk akár a magánéletünkben, akár a munka világában, a kommunikációnk meghatározza azt. A rossz kommunkáció gyakran vezethet konfliktusokhoz, melyek természetes részei az életünknek, hiszen különbözőek vagyunk. Mások az érdekeink, értékeink, véleményünk, világlátásunk. Óhatatlan, hogy az eltérések időnként összeütközéseket szülnek. Nem az a kérdés, hogy lehet a konfliktusokat kiküszöbölni az életünkből, hanem, hogy meg tudjuk-e tanulni elfogadni őket, együtt élni velük és úgy megoldani a konfliktusainkat, hogy a mindennapi életben oly gyakori nyertes-vesztes megoldásmód helyett, a nyertes-nyertes megoldásmódot alkalmazzuk. E cél elérésében segít tréningünk, valamint, hogy megismertesse a résztvevőket a tranzakcióanalízis alapfogalmaival, és az én–állapot tipológia segítségével eligazodást nyújtson kapcsolati szerepeink szövevényes hálójában. A megértés mellett, jól használható, a felnőtt-felnőtt kommunikációt elősegítő kommunikációs technikákat is tanulnak a résztvevők.

A képzés leírása:

A tréningünket modulárisan állítottuk össze, kommunikációs blokkból (2 nap) és konfliktuskezelési blokkból (2 nap) áll. Ön eldöntheti, hogy a teljes képzésre, vagy csak az egyik kiválasztott modulra jelentkezik. A tréninget kiegészíti egy választható szupervíziós nap, mely az elsajátított ismeretanyag gyakorlatba történő adaptálását követően, adott esetek elakadásainak megértésében és feloldásában segít. Választható bármelyik modulhoz, valamint a teljes képzéshez is.

Kiknek ajánljuk?

Ajánljuk a képzést mindazoknak, akik szeretnék kapcsolataikat hatékonyabban működtetni. A képzés lehetőséget ad a kommunikációs és konfliktuskezelési minták felderítésére, tudatosítására, majd az új technikák elsajátításával és begyakorlásával pozitív irányú változás elérésére.

Miben fejlődik Ön (és Ön segítségével majdan kollégái)?

  • konfliktuskezelés
  • kommunikációs készségek
  • hatékony, értő figyelem

Kapcsolódó képzések:

Rólunk mondták:

„Többet kaptam, mint amire számítottam, ismételten az Euzert nyert a számomra!” Zsikláné Ivanics Tünde

„Ismerje meg önmagát kommunikáció és konfliktuskezelés folyamán.” Somogyi Zoltán (Honvédelmi Minisztérium)

„Nagyon hasznos tanfolyam, gyakorlatias. Érdekesnek találtam minden témáját.” név nélkül

Tematika:

Kommunikáció (1-2. nap)

Elmélet:

  • Kommunikációról általánosan
  • Kapcsolódás és értő figyelem (az empatikus figyelem szintjei, alapérzelmek és mimika)
  • Kapcsolódás kérdések segítségével (kérdések alapszinten)
  • Kapcsolódás a Berne-féle én-állapotokhoz I-II.
  • Kapcsolódás az absztrahált valósághoz
  • Kapcsolódás - bennem élő kép rólad, szerepek
  • Visszajelzések típusai, adás és fogadás (sztrókok, érzelmi térkép, erőszakmentes kommunikáció, Johari-ablak)

Gyakorlatok:

Én-állapotaink beazonosítása, jellemző érzékelési és adatgyűjtési mód meghatározása, jelenlegi szerepek megismerése, értő figyelem gyakorlat, kérdés-felelet - meddig jutok a nyomozásban, hogyan szoktam visszajelzést adni és még, amit a helyzet hoz…

Konfliktuskezelés (3-4. nap)

Elmélet:

  • Konfliktus alapjai, szintjei; Friedrich Glasl
  • Konfliktusok háttere; Riemann és Thomann
  • Konfliktus dinamika és konfliktus tünetek
  • Konfliktus kezdeményezése, konfliktusok előnyei
  • Konfliktus kezelése; Killman
  • Konfliktuskezelés ’SAG-ES’ módszer, Nyertes-nyertes kommunikáció
  • Szisztematikus konszenzuskeresés (agilis vezetés)
  • Harvard koncepció (Érzések és tárgyak szétválasztása)
  • Verbális önvédelem

Gyakorlatok:

Meghatározó viselkedés beazonosítása konfliktushelyzetekben, saját konfliktustüneteim beazonosítása, verbális önvédelem, toronyépítő helyzetgyakorlat és még, amit a helyzet hoz…

Szupervízió (5. nap) - opcionális

A résztvevők által, a tréning során elsajátított elmélet a saját munkahelyen, szervezetben történő gyakorlati visszamérését követő helyzetek önreflektív feldolgozása, megakadások kezelése. Csoportos munka.

Előadók:

Dr. Kesserű Péter - Szupervizor, ÉMT-coach, biológus

Szupervíziós és coaching szakmai múltja során KKV vezetőket, kezdő vállalkozások vezetőit, kutatási szférában dolgozó fejlesztőket kísért saját céljaik és felismeréseik felé. Ennek eredményeképpen új életutak nyíltak meg, cégek alakultak, és lendületes tanuló szervezetek jöttek létre. Minden esetben fontosnak tartja az érzelmek, az értékek, a változás okainak és okozatainak tudatosítását, és a mindenkori motiváció fenntartását. E szempontrendszerek eredményeképp alakult ki az EMT-coaching módszertan, amellyel ma is dolgozik. Végzettségét a Károli Gáspár Református Tudományegyetemen szerezte.

"Hiszem, hogy a tudás mindenkiben ott van. Van, akiben csak rendszerezni kell. Van, akinek támogatásra és bátorításra van szüksége, hogy használni tudja azt. S olyan is akad, akinek még további bővítésre szorulnak ismeretei, mint vezető, és mint szakmai személyiség. Több éves szupervizor-coach, vezetői és előadói tapasztalatomra alapozva a fenti megvalósításokat támogatom az érzelmi intelligencia, az értékek keresése, a motiváció és a kreatív csend tudatos alkalmazásán keresztül."

Gergely János - Diplomás coach és szupervizor

Több, mint 20 éve dolgozik értékesítési területen, és ennyi ideje kísér felnőtteket a fejlődésük útján. Jelenleg egy építőanyagokkal kereskedő üzlethálózat képzési vezetője, ahol közel 2000 munkavállaló fejlődését segíti. Ezt megelőzően egy kereskedelmi üzlethálózat fejlesztője, ügyvezetője, valamint egy magyar multinacionális gyártó és értékesítő vállalat üzletágvezetőjeként dolgozott. Műszaki és sales tapasztalatai mellett a szociális terület is része volt az életének, mivel itt szerezte első diplomáját. Foglalkoztatás vezetőként hátrányos helyzetű emberek képzésében, foglalkoztathatóságuk fejlesztésében vett részt, ahol a speciális kihívásoknak köszönhetően komoly tapasztalati tőkére tett szert a felnőttképzés területén. Fő érdeklődési köre, amelyben tréningeket tart: kommunikáció, prezentáció, tárgyalástechnika, értékesítés, konfliktuskezelés, hatékony befolyásolás és meggyőzés területei.

Coach hitvallása: “Képtelen vagyok bárkinek bármit megtanítani. Csupán elgondolkodtatni tudom az embereket.” /Szókratész/ - "Az én hivatásom, hogy megteremtsem ennek a megfelelő környezetet, azaz inspiráljam a fejlődésre azt, akivel együtt dolgozom. Megláttassam vele azokat a lehetőségeket, amelyeket az akadályok homályosítanak el."

Jelentkezés

Képzéseink 3-6 havonta ismétlődnek. Amennyiben nem talál Önnek megfelelő időpontot, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Tanfolyam jelentkezés lemondásának következményei
A képzés lemondását a tanfolyam megkezdése előtti 5. munkanapig tudjuk elfogadni. Amennyiben 5. és 2. munkanap között mondja le, a képzési díj 50%-át köteles befizetni. A 2. munkanapon belül történő lemondás esetén a teljes tanfolyam díj az Euzert Kft.-t illeti meg, de Ön illetve kollégája egy későbbi időponton a tanfolyamot még elvégezheti. A tanfolyam kezdete után történő lemondás esetén csak rendkívüli esetben (betegség...) tudunk új időpontot felajánlani.
Bővebben a részvételi feltételekről, kérjük kattintson ide.

Ezen képzésünk szabad szolgáltatásként folytatott ÁFÁ-s képzés.


A képzés helye:

cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36. - Vidéki képzések estetén: Helyi konferenciatermek
Érdekel, más időpontban                            Kihelyezett képzés érdekel
Amennyiben kihelyzett képzésről érdeklődik, kérjük az e-mailben adja meg a cég nevét és elérhetőségeit.

Jelentkezés és felvilágosítás:

tel: (1) 413-0904 / (1) 413-0905
fax: (1) 445 0152
cím: 1071 Budapest, Peterdy utca 36/A.
e-mail: info@euzert.hu
A képzés az EUZERT Uniós Továbbképző Kft. szervezésében indul

Képek az előadó termeinkről

Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk Előadótermünk