Hívjon minket: +36 70 617 7226
H-P: 09:00 - 16:30
 

IT QUALITY INDEX Expert tanfolyam (angol nyelven)


IT QUALITY INDEX Expert tanfolyam, az IT szolgáltatás globális minőségének objektív meghatározására szolgáló keretrendszer haladó („expert”) fokozatú képzése

Rövid leírás:

A tanfolyam első részében az IT QUALITY INDEX keretrendszer megismerése van fókuszban. Az IT működésének globális minősítésére szolgáló holisztikus megközelítésű rendszer bemutatásában összevetésre kerül a „szokványos” a működést jellemzően mennyiségi jellemzőkkel minősítő módszerekkel. A résztvevők megismerkednek és elsajátítják az IT QUALITY INDEX rendszerben alkalmazott IT-minőség kifejezéseket és azt, hogyan lehetséges a minőséget időben nyomonkövetni és mérni alkalmazható és szakszerűen objektív módon. Az alapokra építve, a tanfolyam második része az IT QUALITY INDEX keretrendszer alkalmazásának magasabb szintű elsajátítására ad lehetőséget. A hallgatók megtanulják annak a módszerét, hogyan lehet hatásosan kommunikálni az IT QUALITY INDEX rendszer használatának előnyeit az IT működésének minőségével foglalkozni hivatott IT vezetőknek és belső IT csapatoknak. Az “Expert” fokozat jelöltjei ezen a tanfolyamon ismerkednek meg az értékelési folyamat részleteivel, az adatok feldolgozásának folyamatával és benchmarkingjával, és az eredmények az IT és üzleti vezetők felé történő bemutatásával. A tanfolyam angol nyelven zajlik.


IT QUALITY INDEX keretrendszerről bővebben itt tájékozódhat: IT QUALITY INDEX

Előkövetelmény:

Nincs, az “Expert” tanfolyam anyagának megértéséhez előnyt jelenthet az ITIL intermediate vagy ITIL Expert fokozatú ismeretek.


Kinek ajánljuk:

A tanfolyamot senior IT menedzsereknek és tanácsadóknak ajánljuk. Az IT menedzserek csoportján belül az IT működésének minőségével foglalkozóknak, csoportvezetőknek (CIO, CEO/CFO).


A tanfolyam célja:

A tanfolyamon megszerezhető képesítés bizonyítja az IT QUALITY INDEX keretrendszer haladó szintű ismereteit: kiemelve azt a képességet, hogy az szakértő ismeri az IT működésének objektív, számszerűsített minősítésének koncepcióját a menedzsment igényeire alakítva. A tanfolyam résztvevői alap és haladó szintű tudásra tesznek szert az IT QUALITY INDEX lényegi elemeiről: a 48 minőségi dimenziót, arról, hogyan értékelhető ki a jelenlegi és a cél teljesítési szint és egyidejűleg hogyan azonosíthatóak be nagy fejlődési potenciált mutató IT területek. Az Expert minősítésre jelöltek elsajátítják, hogyan valósítsanak meg minőség szempontú értékelési értekezletet és azt is hogyan dolgozzák fel a mérésekből származó információkat, amelyek értelmezéséhez és az eredmények bemutatásához is iránymutatást kapnak. Ezeken felül szó lesz még arról, az IT vezetők hogyan irányíthatják az üzleti oldal menedzsmentjének fókuszát a szokásos mennyiségi irányszámokkal jellemzett működési teljesítmény helyett az IT teljeskörű minőségének jellemzésére áthelyezve. A hallgatókat a fentieken túl még az oktató segíti információval az ITQI közösségen belül való megjelenésről, az ITQI licencelési feltételeiről.
SFIA kompetenciák: Quality management QUMG 5-7, Quality assurance QUAS 4-6, Measurement MEAS 5-6, Conformance review CORE 5-6.


Tematika:

1. nap

IT Quality Index Foundation

  • IT szolgáltatás mérése
    • Indíttatás
    • Korábbi IT minőségelemző módszerek.
    • Holisztikus IT minőségértékelés architektúrájának kialakítása.
  • IT Quality Index : A model, alapelvek és az IT quality definíciója
  • Quality tartományok, dimenziók & minőség jellemzők:
    • Üzleti oldal / Ügyfél
    • Emberi erőforrás állomány
    • Szolgáltatások
    • Folyamatok
    • Eszközök
    • Megjelenés
  • IT Quality Index értékelés
    • Tervezési, szervezési és értékelési módszer
    • Elemzés és feldolgozás
    • Az eredmények értelmezése, összefoglalása és bemutatása
    • Az üzleti oldal felé nyújtott érték

2. nap

Kiértékelési értekezlet lebonyolítása (Managing an assessment session)

  • Ki?/Mit?/Hogyan?
  • Igazolás
  • Az adatok feldolgozása, a logika
  • A kimenetek értelmezése, az eredmények feldolgozása és bemutatása az érdekelt felek felé
  • A teljesítmény értékének megállapítása

Vizsga (60 perc)

Mit kap a hallgató, aki elvégzi a képzést:

A rövid leírásban szereplő ismereteken felül a módszer kialakítójával, a tanfolyam oktatójával a helyszínen való személyes konzultációs lehetőséget. A sikeres vizsgáról névre szóló igazolást. A résztvevők meghívást kapnak a LinkedIn AITQE csoportjába, amely szintén a keretrendszer ismereteiből és alkalmazására elismert IT Quality Experts és Certified IT Quality Experts minősítéssel rendelkezőknek lett létrehozva.



IT QUALITY INDEX XX% and IT QUALITY INDEX are registered trademarks of Q4IT Limited. All rights reserved. ITIL® is a trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

A képzés angol nyelvű leírása elérhető itt: IT QUALITY INDEX Expert course

A képzés helye:

Budapest

Jelentkezés

Képzéseink 3-6 havonta ismétlődnek. Amennyiben nem talál Önnek megfelelő időpontot, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Tanfolyam jelentkezés lemondásának következményei
A képzés lemondását a tanfolyam megkezdése előtti 5. munkanapig tudjuk elfogadni. Amennyiben 5. és 2. munkanap között mondja le, a képzési díj 50%-át köteles befizetni. A 2. munkanapon belül történő lemondás esetén a teljes tanfolyam díj az Euzert Kft.-t illeti meg, de Ön illetve kollégája egy későbbi időponton a tanfolyamot még elvégezheti. A tanfolyam kezdete után történő lemondás esetén csak rendkívüli esetben (betegség...) tudunk új időpontot felajánlani.
Bővebben a részvételi feltételekről, kérjük kattintson ide.

Ezen képzésünk szabad szolgáltatásként folytatott ÁFÁ-s képzés.